مشتری
Müşteriye Karşı İlgi ve İlişki
Müşteri İlişkileri
tes® müşteri ilişkilerini yönetmek için kullandığı
Ürün ile alakalı olarak Müşteri Seçimi yapıldıktan sonra onu kazana bilmek içi Müşteri Edinme yöntemleri kullanılarak kazanılan Müşteri Koruması için gerekenler yapılır ve
Müşteri Derinleştirmesine geçilmektedir. Sürekli olarak bir data işlemesi söz konusudur.
- faaliyetler,
- strateji ve oyun kurucu planları ve
- teknolojik araçları
Ürün ile alakalı olarak Müşteri Seçimi yapıldıktan sonra onu kazana bilmek içi Müşteri Edinme yöntemleri kullanılarak kazanılan Müşteri Koruması için gerekenler yapılır ve
Müşteri Derinleştirmesine geçilmektedir. Sürekli olarak bir data işlemesi söz konusudur.
Müşteri Stratejimiz
-
Müşteri Seçimi
- Hedef kitlenin belirlenmesi
- Bölümlendirme
- Konumlandırma
- Marka ve müşteri planlamaları, pazarlama iletişimleri
-
Müşteri Edinme
- Satışı gerçekleştirmek
- İhtiyaç analizleri
- Teklif oluşturma
-
Müşteri Koruma
- Sipariş yöntemi, Teslimi
- Taleplerin organizasyonu
- Problem yönetimi
-
Müşteri Derinleştirme
- Çapraz satış kampanyaları
- Müşteri ihtiyaç analizleri