E-posta Pazarlama ve Pazarlama Otomasyonu

E-posta ile pazarlama ve pazarlama otomasyonu arasındaki fark nedir? Ve şirketinizin geçiş yapmaya hazır olup olmadığını nasıl anlarsınız? Bunlar, hem küçük hem de büyük işletmeler tarafından her zaman sorulan sorulardır. Hepimiz e-posta pazarlamasının pazarlama araç kutunuz için ne kadar güçlü ve önemli olduğunu biliyoruz, ancak pazarlama otomasyonunu uygulamak, halihazırda sahip olduğunuz e-posta pazarlama stratejisinin etkinliğini önemli ölçüde artırabilir.

Pazartesi, 14 Eylül 2020 22:44

Bilgilendirici Pazarlama

Bilgilendirici pazarlama ne anlama geliyor?

Şuana kadar geliştirilmiş tüm pazarlama kategorileri arasında bilgilendirici pazarlama, karmaşık bir ürün veya hizmetiniz olduğunda ve müşterinizi eğitmek istediğinizde kullanılması en mantıklı olan sistemdir. İnsanların ürünün kendileri için doğru olup olmadığına karar vermeden önce ürününüzü ve sorunlarını nasıl çözdüğünü anlamaları gerekir.

Muhtemelen sadece bilgilendirici reklamlarla değil, ikna edici reklamlarla da karşılaştınız.

Çarşamba, 09 Eylül 2020 09:59

Ağızdan Ağıza Pazarlama

Ağızdan ağza pazarlama nedir?Ağızdan ağza pazarlama, işletmeniz veya ürününüz hakkında bilgi yaymanın kolay bir yoludur. İşte WOMM'nizi optimize etmek için bazı ipuçları.
En son ne zaman bir şey yaşadığınızı ve bunu arkadaşlarınıza anlatmak zorunda kaldığınızı hatırlıyor musunuz? Yeni açılan bir restoran veya mağaza ya da kullanmaya başladığınız en son gadget olabilir. Bu konu hakkında konuşuyor veya tweetliyor olsanız da, ağızdan ağza pazarlamayı (WOMM) harekete geçiren şey bu paylaşma heyecanıdır.

Salı, 25 Ağustos 2020 18:02

İhracat nedir?

İhracat Nedir?İhracat, bir ülkede üretilen ve başka bir ülkede yaşayanlar tarafından satın alınan mal ve hizmetlerdir. Mal veya hizmetin ne olduğu önemli değildir. Nasıl gönderildiği önemli değil. Gönderilebilir, e-posta ile gönderilebilir veya uçakta kişisel bagajda taşınabilir. Yurt içinde üretilip yabancı bir ülkedeki birine satılıyorsa ihracattır. İhracat, uluslararası ticaretin bir bileşenidir. Diğer bileşen ithalattır. Bir ülkenin sakinleri tarafından satın alınan, yabancı bir ülkede üretilen mal ve hizmetlerdir.

Pazartesi, 17 Ağustos 2020 22:20

Hesap Tabanlı Pazarlama veya ABM Nedir?

Hesap Bazlı PazarlamaHesap tabanlı pazarlama, pazarlama ve satış ekiplerinin en uygun hesapları hedeflemek ve bunları müşterilere dönüştürmek için birlikte çalıştığı B2B pazarlamaya odaklanmış bir yaklaşımdır. Bilgi bolluğu çağında, pazarlamacılar her zaman potansiyel müşterilerin dikkatini çekmek için mücadele ediyor. Bu nedenle, mümkün olan en yüksek yatırım getirisine odaklanmak isteyen şirketlerin dikkatlerini yüksek değerli hesaplara vermeleri, hesap penetrasyonunu, pazarlama penetrasyonunu ve logoları dikkate almaları gerekir.

Page 1 of 2