Cumartesi, 23 Ocak 2021 09:33

Dijital Pazarlamada 70:20:10 Kuralı

Dijital Pazarlamanızda 70:20:10 Kuralını KullanmakNeredeyse her gün kullanabilecek yeni pazarlama araçları ve teknikleriyle, "paranızın karşılığını en iyi şekilde almak" için pazarlama faaliyetlerinizde nelere öncelik vereceğinizi bilmek zor olabilir. 70:20:10 kuralının gerçekten yardımcı olabileceği yer burasıdır, çünkü bu, farklı pazarlama faaliyetlerine ayırdığınız zaman ve bütçeye nasıl öncelik verdiğinizi düşünmenize yardımcı olan basit bir sistemdir.

Çarşamba, 20 Ocak 2021 20:51

Pazarlama Neden Veriye Dayalı Olmalı?

Pazarlama Neden Veriye Dayalı Olmalı?1960'larda pazarlama, çoğunlukla doğrudan posta ve reklam yoluyla kitlesel hedefleme düzeyinde kullanıldı. 20 yıl sonra, doğrudan posta ve telefonla pazarlama yoluyla nüfusun belirli kesimlerini hedeflemek için bilgisayar işlemenin yanı sıra doğrudan pazarlama da kullanıldı. 1995'te e-posta pazarlaması başladı ve gelişti ve Apple 2007'de ilk iPhone'u piyasaya sürdüğünde kullanıcılar mobil cihazlarına daha sıkı bir şekilde bağlı hale geldi.

Sanal Fuarda Başarı İçin 5 İpucu Pazarlamada birincil hedef, doğru mesajı doğru kanalı kullanarak doğru kişilere doğru zamanda göndermektir. "Pazarlama bağlamı" tamamen bundan ibarettir. Harvard Business Review'a göre, geleneksel pazarlamanın dört P'si (Price/fiyat, Placement/yerleştirme, Promotion/promosyon ve Product/ürün) sarsılmalı ve müşterilerinizin özel ihtiyaçlarına, isteklerine ve koşullarına göre bağlamsallaştırılmalıdır. Okulda öğretilenler onu pek kesmiyor.

Salı, 19 Ocak 2021 11:29

Sanal Fuarda Başarı İçin 5 İpucu

Sanal Fuarda Başarı İçin 5 İpucuDijital ticaret fuarlarına katılmak, bu "yeni normal" de ilerlerken çoğumuz için yeni bir gerçekliktir. Bu konuyla ilgili başucu kitabı henüz yazılmadı. Çoğumuz giderken bunu çözüyoruz. tes® olarak sanal ticaret fuarının yönetilmesine yardımcı olduk ve aynı zamanda kendi satış ve pazarlama ekiplerimizin şirketlerimize bire bir destekte bulunduk. Peki katıldığınız Dijital ticaret şovlarında başarılı olmak için ne gerekiyor? Vurgulamak istediğimiz ana fikir, sanal bir ticaret fuarının hala bir ticaret fuarı olmasıdır. 

Salı, 27 Ekim 2020 05:56

COVID-19 Sonrası Fuarlar

covid-19-sonrasi-fuarlar-ve-sergilerFuar Araştırma Merkezi'ne göre (Center for Exhibition Research), 2019'da ABD'de yaklaşık 9.400 B2B ticaret fuarı ve sergi düzenlendi ve bu da ülkenin GSYİH'sına 101 milyar dolar katkıda bulundu. Bu etkinlikler şirketlerin en yeni ve en iyi ürün ve hizmetlerini sergilediği yerlerdir. Satış görevlileri eski müşterilerle bağlantı kurar ve yenileriyle tanışır. Müşteriler, gelişigüzel veya ciddi olarak alışveriş yapar, satış görevlileriyle görüşebilir, yeni ürünler hakkında bilgi edinebilir ve daha fazlasını yapabilir.

Page 1 of 3