

Bir gün Türkiye dışında bir yerden sipariş aldınız. Şimdi ne olacak? Müşterilerinizin ihtiyaçlarını karşılamak ve kendinizi korumak için ihracat hakkında bilmeniz gerekenler nelerdir? Ya da belki de ürünlerinizi başka ülkelerde satma fırsatlarını duymuşsunuzdur ve ne yapmanız gerektiğini bilmek istiyorsunuz.
Bu yazı, bu sorulara ve daha fazlasına cevap vermeyi amaçlamaktadır.
Sanal ticaret fuarı, belirli bir sektöre yönelik mal ve hizmetlerin sergilendiği bir etkinliğin çevrimiçi sürümüdür. Format, temel bir çevrimiçi dizin kadar basit veya 3D dünya kadar karmaşık olabilir. Bu tür ticaret fuarı, katılımcının geleneksel bir gösterinin bazı olanaklarının tadını çıkarırken seyahat masraflarının olmaması ve zamanı daha etkin kullanma imkanı sağlaması ve aynı anda bir kaç fuarda bulunulabiliyor olmasından dolayı popülerliği her geçen gün artıyor.
E-posta ile pazarlama ve pazarlama otomasyonu arasındaki fark nedir? Ve şirketinizin geçiş yapmaya hazır olup olmadığını nasıl anlarsınız? Bunlar, hem küçük hem de büyük işletmeler tarafından her zaman sorulan sorulardır. Hepimiz e-posta pazarlamasının pazarlama araç kutunuz için ne kadar güçlü ve önemli olduğunu biliyoruz, ancak pazarlama otomasyonunu uygulamak, halihazırda sahip olduğunuz e-posta pazarlama stratejisinin etkinliğini önemli ölçüde artırabilir.
Şuana kadar geliştirilmiş tüm pazarlama kategorileri arasında bilgilendirici pazarlama, karmaşık bir ürün veya hizmetiniz olduğunda ve müşterinizi eğitmek istediğinizde kullanılması en mantıklı olan sistemdir. İnsanların ürünün kendileri için doğru olup olmadığına karar vermeden önce ürününüzü ve sorunlarını nasıl çözdüğünü anlamaları gerekir.
Muhtemelen sadece bilgilendirici reklamlarla değil, ikna edici reklamlarla da karşılaştınız.
Ağızdan ağza pazarlama, işletmeniz veya ürününüz hakkında bilgi yaymanın kolay bir yoludur. İşte WOMM'nizi optimize etmek için bazı ipuçları.
En son ne zaman bir şey yaşadığınızı ve bunu arkadaşlarınıza anlatmak zorunda kaldığınızı hatırlıyor musunuz? Yeni açılan bir restoran veya mağaza ya da kullanmaya başladığınız en son gadget olabilir. Bu konu hakkında konuşuyor veya tweetliyor olsanız da, ağızdan ağza pazarlamayı (WOMM) harekete geçiren şey bu paylaşma heyecanıdır.
İhracat, bir ülkede üretilen ve başka bir ülkede yaşayanlar tarafından satın alınan mal ve hizmetlerdir. Mal veya hizmetin ne olduğu önemli değildir. Nasıl gönderildiği önemli değil. Gönderilebilir, e-posta ile gönderilebilir veya uçakta kişisel bagajda taşınabilir. Yurt içinde üretilip yabancı bir ülkedeki birine satılıyorsa ihracattır. İhracat, uluslararası ticaretin bir bileşenidir. Diğer bileşen ithalattır. Bir ülkenin sakinleri tarafından satın alınan, yabancı bir ülkede üretilen mal ve hizmetlerdir.