Salı, 27 Ekim 2020 05:56

COVID-19 Sonrası Fuarlar

covid-19-sonrasi-fuarlar-ve-sergilerFuar Araştırma Merkezi'ne göre (Center for Exhibition Research), 2019'da ABD'de yaklaşık 9.400 B2B ticaret fuarı ve sergi düzenlendi ve bu da ülkenin GSYİH'sına 101 milyar dolar katkıda bulundu. Bu etkinlikler şirketlerin en yeni ve en iyi ürün ve hizmetlerini sergilediği yerlerdir. Satış görevlileri eski müşterilerle bağlantı kurar ve yenileriyle tanışır. Müşteriler, gelişigüzel veya ciddi olarak alışveriş yapar, satış görevlileriyle görüşebilir, yeni ürünler hakkında bilgi edinebilir ve daha fazlasını yapabilir.

Cuma, 09 Ekim 2020 09:47

Paylaşım Ekonomisi

Paylaşım EkonomisiniPaylaşım ekonomisi, ekonomik büyümeyi, üretkenliği ve yeniliği yönlendirme potansiyeline sahip gelişmekte olan bir ekonomi sektörüdür. Aynı zamanda, paylaşım ekonomisi, bireylerin mal ve hizmet alma veya alışveriş yapma yöntemlerini değiştirerek yerel ve uluslararası düzeyde bazı endüstrileri altüst etmektedir. Bu kesintinin bir sonucu olarak, tüketiciler daha fazla seçeneğe ve daha düşük maliyetlere sahip olmakta ve bireyler ek gelir elde etme fırsatları bulmaktalar, ancak bu durum, tüketicinin ve işçinin korunması ve işletmeler için eşit bir oyun alanı sağlama konusunda ciddi endişeler ortaya çıkarmıştır.

Pazar, 04 Ekim 2020 13:53

E-ihracat Nedir Nasıl Yapılır?

E-ihracat Nedir Nasıl Yapılır?Bir gün Türkiye dışında bir yerden sipariş aldınız. Şimdi ne olacak? Müşterilerinizin ihtiyaçlarını karşılamak ve kendinizi korumak için ihracat hakkında bilmeniz gerekenler nelerdir? Ya da belki de ürünlerinizi başka ülkelerde satma fırsatlarını duymuşsunuzdur ve ne yapmanız gerektiğini bilmek istiyorsunuz.

Bu yazı, bu sorulara ve daha fazlasına cevap vermeyi amaçlamaktadır.

Çarşamba, 30 Eylül 2020 05:57

Ticari Dijital Etkinlikler

E-posta Pazarlama ve Pazarlama Otomasyonu

Sanal ticaret fuarı, belirli bir sektöre yönelik mal ve hizmetlerin sergilendiği bir etkinliğin çevrimiçi sürümüdür. Format, temel bir çevrimiçi dizin kadar basit veya 3D dünya kadar karmaşık olabilir. Bu tür ticaret fuarı, katılımcının geleneksel bir gösterinin bazı olanaklarının tadını çıkarırken seyahat masraflarının olmaması ve zamanı daha etkin kullanma imkanı sağlaması ve aynı anda bir kaç fuarda bulunulabiliyor olmasından dolayı popülerliği her geçen gün artıyor.

E-posta Pazarlama ve Pazarlama Otomasyonu

E-posta ile pazarlama ve pazarlama otomasyonu arasındaki fark nedir? Ve şirketinizin geçiş yapmaya hazır olup olmadığını nasıl anlarsınız? Bunlar, hem küçük hem de büyük işletmeler tarafından her zaman sorulan sorulardır. Hepimiz e-posta pazarlamasının pazarlama araç kutunuz için ne kadar güçlü ve önemli olduğunu biliyoruz, ancak pazarlama otomasyonunu uygulamak, halihazırda sahip olduğunuz e-posta pazarlama stratejisinin etkinliğini önemli ölçüde artırabilir.

Page 1 of 3